HOUSEMUSIKEN RULLAR GLATT

V. 7
Tjej-gruppen
Igår var första kurs tillfället på projektet, som vanligt så började det med en aning strul. Smarta jag skulle förbereda mig till max och valde då att göra en ganska så osmidig ominstallation av datorn. Det tog en halv helg och hör till ett helt annat kapitel som inte rör projektet.

- Tillbaka till studion, för att vara första gången dem står/sitter vid en dj rigg så lär dem sig snabbt. Det ska bli kul att se dem utvecklas under dessa månader. Jag vet inte säkert men jag tror att dem tycker det är kul. Trotts att det hela bara handlar om lek. Tryck på allt, rör på allt, vad händer, hur händer det etc.
*LÄR KÄNNA DJ MIXEN* sammanfattning; FX/effekter är roligt att trycka på.
Jag har valt att kalla dem Rebecca & Fiona =)
Sociala Medier


@thndjprojekt
      
Vi gillar att följas...